Mine

Mine

петък, 18 март 2011 г.

Защото обичам...

Докосвам те с върховете на пръстите си, за да усетя, че си истински.
За да повярвам, че си тук, че си само за мен.

По устните ми пробягва бърза усмивка, извикана от щастието.
Проследявам линията на лицето ти почти без да те докосвам,
страхувам се, че може да не си реален.

Ти спиш блажено, сънуващ приказни неща, а аз те гледам.
Не мога да спра.
Не мога да ти се наситя.
Искам да не заспивам никога.
За да мога да те гледам как спиш и се усмихваш насън.

Отпускам дланта си на гърдите ти, усещам спокойния бяг на сърцето ти.
Сравнявам го с моя пулс, който отброява секундите, в които сме заедно.

Искам да те гледам до сутринта, за да се уверя, че няма да изчезнеш.

Намествам се до теб, на рамото ти, създаден си за мен.
Пренасям се в един свят на нежност и светлина.
Оставям се да ме прегърнеш, за да те почувствам.
Усмихвам се на тръпката, която преминава по гърба ми с лек гъдел.

Неусетно заспивам, навлизайки в съня ти.
Сънувам теб, сънувам те до мен...
Сънувам, че сме сами в целия свят...

Сънувам...
За да ти кажа сутринта, че всъщност моят свят си ТИ...