Mine

Mine

четвъртък, 24 февруари 2011 г.

Живота ни раздели

За приятелката ми Дани, която винаги ще има място в сърцето ми, ако реши да се върне в него.

Живота ни раздели или може би се разделихме сами.
Липсваш ми и още те обичам,
още искам да те виждам, да говорим...


Погледни ме, не трепва ли нещо вътре в теб?
Толкова спомени в мен горят...
Не мога, безсилна съм да върна времето назад...


Ти ми беше най-близкият човек,
ти знаеше всичко, което се случва в душата ми...
Ти и само ти ме познаваше напълно.


Сега си седя и мисля за минало време,
страдам тихомълком за изгубено приятелство...
Преглъщам сълзите си, за да не наранявам никого...
А ти се промени, толкова много се промени...
Неузнаваема си...


Но ме боли, само колко много ме боли...
И как до обезумяване ми липсваш точно Ти...