Mine

Mine

неделя, 2 октомври 2011 г.

Marc Anthony & Jennifer Lopez - No Me Ames


"Не ме обичай"

- Кажи ми защо плачеш?
- От щастие!
- И защо се задъхваш?
- От самотата.
- И защо вземаш и стискаш така силно ръцете ми?
А мислите ти те отнасят.

- Толкова те обичам!
- Но защо така?
- Луд инат! Не се съмнявай повече в това!
Макар в бъдещето ни да има огромна стена...
Аз не се страхувам да се влюбя!

- Не ме обичай, защото смяташ, че изглеждам различен!
- Не мислиш ли, че е справедливо да прекараме времето заедно?
- Не ме обичай, защото разбирам каква лъжа ще бъде...
- Ако твоята любов не заслужавам, не ме обичай...
Просто остани още някой ден!

- Не ме обичай, защото съм изгубен...
защото променям света...
защото съм съдбата...
защото не може...
Ние сме едно огледало...
И така ти ще бъдеш това, което аз отразявам от мен...
- Не ме обичай, за да умираш в една борба, изпълнена с разкаяние...
Не ме обичай, за да останеш на земята,
искам да се издигна в полет
чрез твоята голяма любов по небесната синева.

- Не зная какво да ти кажа, такава е истината!
Когато искат, хората могат да нараняват!
- Аз и ти ще излетим, те не ще помръднат...
Но в това небе сама не ме оставяй!

- Не ме оставяй, не ме оставяй!
Не ме слушай, ако ти казвам да не ме обичаш!
- Не ме оставяй, не обезкуражавай моето сърце
с това "Не ме обичай"!
- Не ме обичай, умолявам те, моя тъга, остави ме!
- Знаеш добре, че не мога, че е невъзможно!
Че винаги ще те обичам!

- Не ме обичай, ще те карам да страдаш!
С това сърце, изпълнено с хиляди страдания...
- Не ме обичай, само за да забравиш за сивите си дни!
Искам да ме обичаш само от любов!
- Не ме обичай, аз и ти ще полетим един със друг 
и ще бъдем завинаги заедно!
- Тази любов е като слънцето, което се показва след бурята.
Като две комети в една и съща Галактика.

- Не ме обичай!
- Не, не ме обичай!
- Не ме обичай...