Mine

Mine

петък, 24 юни 2011 г.

Единствена

/На Мишето с обич
12.07.2002 год./

За тебе, приятелко моя, пиша сега.
За тебе са тези неподправени слова.
На тебе, приятелко, пиша в този час,
с молба нищо да не застава между нас.

Към тебе вдигам отчаяно глава,
когато ме мъчат болка и тъга.
Към тебе отправям помръкнали очи,
когато душата ми посърнала мълчи.

Когато вятър в душата ми завее,
когато сърцето ми ранено залинее,
търся в тебе бляскава искра
и нежна приятелска ръка.

Когато зима ледно ме обгърне,
кой със обич мене ще прегърне?
Кой ще утеши моята душа,
ако не ти - единствена в света?!

Когато чувствата измамени остават
и сълзи в живота ми преобладават,
кой ще ми даде опора със ръка?
Кой, ако не ти - единствена в света?!

Мише, много те обичам! 
Благодаря ти, че си до мен толкова години...