Mine

Mine

събота, 28 май 2011 г.

***

Да бъда с теб или да бъда себе си?
Да обичам или да ме обичаш?
Да съм свободна или да ме покориш?
.....................................................................
Да бъда с теб се оказа страдание.
Ти ме подчиняваш.
Пречупваш ме през призмата на твоите емоции.
Загубвам се.
Не виждам вече смисъл да бъда твоя...
Когато не съм себе си.
Искам да те обичам, но ти ме обсебваш.
Толкова ме боли...
Защото не съм себе си.
Позволи ми да полетя.
Да почувствам вятъра в косите си.
Да усетя слънцето върху кожата си.
Не ме затваряй в сенчестото на твоят живот.
Пусни ме...

Защото за да СЪМ ТВОЯ, трябва да БЪДА СЕБЕ СИ.



   

4 коментара:

Lady of the Forest каза...

Wild cat, не се застоявай в затворени пространства, това не е любов, а мазохизъм...ако позволиш на някой някога някъде по какъвто и да е начин да ти подреже крилата, как тогава ще летиш...?!

Wild cat каза...

Janthine, част от нещата, които пиша не са вдъхновени от моя живот, а от това, което виждам в отношенията между приятелите си. Аз не мога да живея притисната между четири стени, пък били те и позлатени... Трябва да усещам вятъра в косата си и слънцето върху кожата си, иначе не е живот, а просто съществуване. :-)

J каза...

"Да бъда с теб или да бъда себе си?" - бъди с него, но бъди себе си :)

Wild cat каза...

Тази публикация такива проблеми ми навлече... Загубих приятелка заради нея.

Една моя друга приятелка с детенце на 1 г. ме помоли да напиша нещо, с което да обясни на съпруга си как се чувства напоследък. Не става дума за мен.

И аз й казах да бъде себе си, а той да решава... Но не и да останат заедно ЗАРАДИ ДЕТЕТО. Това е пагубно...