Mine

Mine

вторник, 3 януари 2012 г.

Бръмбарче в съня ми

Гора вековна се простира покрай мен.
Сънят ми е това.
Сама съм.
Изгубена?
Или не съвсем...



Насочва ме едно гласче.
Тъничко.
Недоловимо е почти.
"Бръммм, насам ела!"


Точно така!
На бръмбарче е то.

Мъничко.
И любопитно.
В съня ми ме последва.
И мечтите ми следи.


Чувам го...
Пита ме "Къде си ти?"
"Как да те намеря?"
"Кажи ми, кажи!"


О, бръмбарче прекрасно, на мястото си спри.
Аз ще те намеря!
Ти само все така омайно си бръмчи...


 

2 коментара:

Mario каза...

Погледна ме... И пак дъхът ми спря!
Секунда... Две... Всеки от нас мълчи.
Събрана сякаш цялата Земя,
откривам в твоите топли две очи!

Докосна ме... И всяка моя мисъл
накара ме Любов да те наричам!
В ръцете ти намерих своя смисъл -
да дишам, да мечтая...да обичам!

Целуна ме... И сякаш полетях!
Земята се стопи изпод нозете!
И с всяка част от мен те пожелах,
в гърдите ми препускаше сърцето...

Добре дошла във моя свят, Любов!
Преминах преди теб през девет кръга
за да узная днес в живота нов,
че съм родена твоя за да бъда!!!

Wild cat каза...

О, прекрасно е!