Mine

Mine

четвъртък, 3 май 2012 г.

За последно

Защо ...?
Защо ...?
Защо ...?

Толкова много "Защо ..." вече делят ме от теб.

Искам ли отговорите им да науча?

Да преживея отново онзи последен ден...
Когато изкрещя в лицето ми колко съм излишна.
Нямала си нужда вече от приятелката си.
Имала си нова...
Съгласих се.
Тогава.

А днес...?
Днес се опитвам да те преживея.

Опитвам се да скъсам тази нишка между нас.
Еднопосочно.
Стиснала си ме в ръцете си.
Не ме искаш, но не ме и пускаш.

Престани!
Върви при приятелите си, които сменяш всеки ден.

И аз вече нямам нужда от теб!
Годините, които имахме заедно няма да се заличат.
Но тези - последните четири - искам да ги няма.

Пусни ме...
Вече искам да не присъстваш в живота ми.

Върви си.
Остави ме.
Ще те преживея...
И повече няма да пиша за теб ...
За последно беше в мислите ми, Д...

   

2 коментара:

xabiba каза...

Много,много ми хареса!
Искрено се надявам да скъсаш нишката... и са се освободиш.Защото това си чисто мъчение... Аз все още не съм напълно “свободна“...

Wild cat каза...

Благодаря, xabiba!

Това са разпилените остатъци на едно приятелство, превърнало се в терзание.
Отне ми време, за да го осъзная съвсем, но вече трябва да спре.
Взех решение да сложа край.

От сърце ти желая и ти да се "освободиш" от твоята тежест. Целувки.