Mine

Mine

понеделник, 6 февруари 2012 г.

Scorpions - Send me an angel


Изпрати ми ангел

Мъдрецът каза да извървиш този път
към зората на светлината.
Вятърът ще духа в лицето ти,
докато годините те подминават.
Послушай този глас дълбоко вътре в теб-
това е зовът на сърцето ти.
Затвори очите си и ще намериш
изхода от тъмнината.

Ето ме!
Ще ми изпратиш ли ангел?
Ето ме
в земята на утринната звезда.

Мъдрецът каза да откриеш своето място
в окото на бурята.
Търси розите по пътя,
но се пази от бодлите.

Ето ме!
Ще ми изпратиш ли ангел?
Ето ме
в земята на утринната звезда.

Мъдрецът каза да вдигнеш ръка
и да я протегнеш към магията.
Открий вратата към Обетованата земя.
Просто вярвай в себе си.
Послушай този глас дълбоко вътре в теб-
това е зовът на сърцето ти.
Затвори очите си и ще намериш
изхода от тъмнината.

Ето ме!
Ще ми изпратиш ли ангел?
Ето ме
в земята на утринната звезда.