Mine

Mine

сряда, 13 април 2011 г.

Типично по детски

Излязох навън и се огледах. 
По улиците проблясваха локви от навалелия дъжд.
Представих си как подскачам от крак на крак във всяка локвичка...
Усмихнах се с очите си и се радвах като дете.
И за миг обиколих локвичките около мен.


Върнах се 15 години назад - в детството ми...
Толкова слънчево и усмихнато.
Толкова близко и далечно.
Толкова неописуемо щастливо..


След това рязко ме свалиха на земята.
Една жена ме гледаше учудено и ме попита как съм.
Напуши ме смях - дълбок, искрен и звънък...
Тръгнах с бързи стъпки на днешната си разходка.
Смеейки се в душата си...


... и наслаждавайки се на приключението ми типично по детски...


   

2 коментара:

Анонимен каза...

Няма по-хубаво нещо от това човек да запази детското в себе си :)

Wild cat каза...

Дааа, наистина е хубаво, но е и доста трудо... :-) Радвам се, че ти харесва!