Mine

Mine

понеделник, 28 февруари 2011 г.

Ще избягам ли

На улицата съм, сама отново. 
Вървя, не поглеждам назад.
 

Знам какво ще видя там...
Ще видя моите "приятели", които хвърлят камъни по мен.
Събирам ги, градя стени, за да не ме достига отровната им злоба.
И с тези същите камъни изграждам пътища напред за други, истински хора.
Приветствам нови очи в живота си, нови усмивки.
 

Чувам какво говорят, но това не ме вълнува.
Усещам как ме гледат...
Косата ми настръхва, викат ме, не се обръщам.
 

Вървежа ми, изведнъж преминал в бяг, ме отдалечава от миналото.
 

Бягам напред, към бъдещето, към новите усмивки в живота ми.
 

И имам нужда да се почувствам свободна, използвам всички камъни, хвърлени по мен.
За да се отдалеча, а всъщност да се приближа.
Към истината може би, или към лъжата...
 

Не зная все още...