Mine

Mine

неделя, 27 февруари 2011 г.

Сънувам те

Сънувам те сутрин, когато ставаш - небръснат и толкова мъжествен...

Сънувам те облян от светлината на силното сутрешно слънце и ми се струва, че ти си синът на пролетта. Сънят ми те рисува с всички цветове на дъгата - ти си пъстър, многоцветен, разнообразен, преливащ от романтично бяло до студено черно, но въпреки това си оставаш човекът, когото обичам. Въплътяваш в себе си ангел и дявол...


Сънувам те да управляваш съдбата ми и аз се подчинявам, защото не мога да се противопоставя на властните ти очи. Аз потъвам в тях, давя се, но не викам за помощ - умирам бавно и красиво. Щастлива съм, че съм срещнала погледа ти...


Сънувам те денем как се разхождаш по улиците и всички те следват като в екстаз - обожават те, но ти не виждаш тълпата. За теб съществувам само аз, защото само аз бих дала живота си за една твоя усмивка...
 

Сънувам и смеха ти - той отеква в мен и в мислите ми и очертава усмивка на устните ми...
 

Спя, но същевременно мисля единствено за теб...