Mine

Mine

вторник, 4 юни 2013 г.

Selena Gomez - Love you like a love song



Беше казано и направено
Всяка красива мисъл беше изпята
Но мисля, че тази тук е следващата
Така че твоята мелодия ще звучи пак и пак
С най-доброто, което притежаваме
Ти си красив, като сбъдната мечта, невероятен
Истинско чудо, чувствен
Ти спаси живота ми отново
И искам да знаеш, скъпи ...

Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
И ще продължа да го повтарям
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
И ще продължа да го повтарям


Момче, непрекъснато звучиш в ума ми като симфония
Няма начин да опиша онова, което ми правиш
Ти просто ми правиш, каквото правиш 
И имам чувството, че бях спасена
Бях освободена
Хипнотизирана от съдбата ти
Ти си вълшебен, чувствен, красив
Такъв си и искам да знаеш, скъпи ...

Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
И ще продължа да го повтарям
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
И ще продължа да го повтарям

Никой не може да се сравнява с теб
Ти си единственият във всяка песен
Музика за сърцето ми, това си ти
Песен, която продължава отново и отново

Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
И ще продължа да го повтарям
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
Обичам те като любовна песен, скъпи
И ще продължа да го повтарям