Mine

Mine

понеделник, 2 април 2012 г.

Сутрешно-кисели размисли

Когато някой ми каже това, което искам да чуя, съм щастлива.
Но когато същия този някой, от когото искам да чуя онова, което той не ми казва, а ми каже нещо друго, което изобщо не искам да чувам, света ми се обръща наопаки... 


Така че ... 
Трябва да бъда здраво стъпила на земята и да не вярвам в невъзможни неща. 
Вярно е, че и чудеса се случват.
Но има неща, които не могат и не е сигурно дали трябва да бъдат реалност. 
И все пак твърде възможно е да реализирам мечтите си, но дали си струва... 
Дали резултатът ще бъде такъв, какъвто съм очаквала... 
Това е в сферата на вероятностите.

Тук при обикновени обстоятелства бих си казала  "Дерзай!".
Но днес много се замислям дали трябва или не трябва да настоявам и да насилвам събитията.
Все пак - случайности няма.
Ако нещо трябва да бъде, то ще бъде... 


Днес. 
Утре. 
Вдругиден.
След един месец. 
След една година... 
То просто ще се случи.


   

2 коментара:

Carina каза...

Не трябва да има насилване на събитията, човек трябва да прави това, което ИСКА. И винаги има смисъл, защото СЕГА и настоящият миг имат значение. Трябва да се чувстваш добре и да не ти пука кой какво мисли за ТВОИТЕ мечти. Само ТИ и твоите желания са от значение. Това е Смисълът.

А относоно съдбата, че така и така ще се случи каквото има да става, това е вид измиване на ръце, особено когато не ни стиска да следваме себе си. Важното е да се забавляваме, Котаранке... и да мислим за нас си на първо място, защото когато ние сме добре, добре са и хората около нас!

Wild cat каза...

Знаеш ли, Звездичке, много мислих как да отговоря на това, което си написала.

Мога да се съглася с всичко. Аз се научих да живея днес и да преследвам мечтите си. :-)

Но ти самата си ми казвала, че случайности не съществуват... От теб съм го запомнила. И винаги ще мисля така. Не казвам, че има съдба - бъдещето си го градим ние сами с постъпките си. Всяко едно наше решение към нещо. И именно за това казвам, че няма случайности и когато една мечта трябва да стане реалност, то тя ще стане. :-)

Изпращам ти безброй сапунени мехурчета, в които има малки целувки.