Mine

Mine

вторник, 6 март 2012 г.

Денят ми

Разходката ми днес направи ме щастлива.


Слънцето галеше усмихнатото ми лице.
Деца безгрижно гонеха се и смях ехтеше.
Нямаше как да не се засмея с тях и аз.


Кокичета навред в градинките бели и прекрасни.
Загледах се в дърветата - напъпили са вече.


Разходката ми днес направи ме щастлива.


Тичахме с малкия ми син и играхме.
Гълъбите гонехме и нещо тайно им говорихме.


Прибрахме се много изморени и спахме доста.
Но ...
Разходката ми днес направи ме щастлива.


След това отидох в детската градина.
Урок открит имаше групата Пчеличка.


Още една разходка ...
В прекрасния свят на математиката.
Децата се справиха прекрасно.
Цифри от едно до пет.
Геометрични фигури.
По-малко.
По-голямо.
Прекрасно беше...


Прибрахме се с любопитната ми дъщеря.
Смяхме се по пътя си до вкъщи.
Чудесен ден си имах днес.



И ето стихчето, което моята звездичка каза на урока:
"Аз съм манекенка стройна,
за Мис Цифра най-достойна.
Предвождам цялата редица
и се наричам Единица."