Mine

Mine

четвъртък, 9 юни 2011 г.

Обичам те

Виждала съм те.

Не помня кога.
Не помня и къде.
Знам само, че съм те виждала.

Може би съм те сънувала.
Или мечтите ми са те рисували.

Ти си това, което съм търсила.
Истински.
Реален.
От плът и кръв.
Не си сън.
Не си и мечта.

Ти си до мен, когато имам нужда да те видя.
Когато искам да говорим.

Очите ти меко блестят.
Усмивка винаги краси устните ти.
 

Ти си в мен.
Аз съм в теб.
Всеки дъх, всяко желание.
Всеки поглед...

Въздуха натежава от неизказани емоции.
Защото Ти си Мен и Аз съм Теб.
 
ОБИЧАМ ТЕ!

 

10 коментара:

Анонимен каза...

Прекрасно е,направо настръхнах докато го четях!

Wild cat каза...

Благодаря ти!
Много се радвам, че ти е въздействало! :-)

J каза...

Много е хубаво!
Замисляла ли си се, колко измамно може да бъде това усещане? Срещаш някой, допълва те, говори сякаш чете мислите ти, все едно е половинката ти, но идва момент в който...той просто изчезва :(

Wild cat каза...

Благодаря, Quos!
Мислила съм по темата, преживявала съм няколко пъти разочарования и болката е като стихия - върхлита и опустошава света...

J каза...

С всяка стихия, изчезва и част от нас...

Wild cat каза...

Вярно е, но въпреки това с все същото вълнение очакваме (ако мога така да се изразя) всяка следваща стихия, изживявайки нова обич.

J каза...

Да! Очакваме, тази с която да остареем :)

Wild cat каза...

:-) Да!

J каза...

Хубаво местенце си имаш :)

Wild cat каза...

Благодаря! Поддържам го с много обич! :-)